Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací
Author: Klevetová, Renata
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá možnostmi využití koncepce CRM (Customer Relationship Management) při definování strategie marketingové komunikace. CRM je chápán jako filosofie podniku, jejíž uplatňování vede ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Pro formulování a efektivní realizaci komunikační strategie je klíčová identifikace a udržení hodnotných skupin zákazníků. Hodnotový přístup k marketingové komunikaci vede ke zvýšení loajality zákazníků a jejich referenční hodnoty. Součástí práce je podrobná marketingová situační analýza konkrétní firmy a návrh zaměření její komunikační politiky zohledňující strategii diferencovaného CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21673
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26955


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klevetová_2012_dp.pdf 3.774Mb PDF View/Open
klevetová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
klevetová_2012_op.pdf 212.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account