Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Klevetová, Renata
dc.date.accessioned 2013-10-07T08:01:33Z
dc.date.available 2013-10-07T08:01:33Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21673
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá možnostmi využití koncepce CRM (Customer Relationship Management) při definování strategie marketingové komunikace. CRM je chápán jako filosofie podniku, jejíž uplatňování vede ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Pro formulování a efektivní realizaci komunikační strategie je klíčová identifikace a udržení hodnotných skupin zákazníků. Hodnotový přístup k marketingové komunikaci vede ke zvýšení loajality zákazníků a jejich referenční hodnoty. Součástí práce je podrobná marketingová situační analýza konkrétní firmy a návrh zaměření její komunikační politiky zohledňující strategii diferencovaného CRM. cs
dc.format 87 s. (125 349 znaků) cs
dc.format.extent 3957499 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject CRM cs
dc.subject diferencované řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject celoživotní hodnota zákazníka cs
dc.subject hodnotový marketing cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject referenční hodnota zákazníka cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject differentiated customer relationship management en
dc.subject customer lifetime value en
dc.subject value marketing en
dc.subject marketing situational analysis en
dc.subject loyalty en
dc.subject customer reference value en
dc.title Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Strategy of CRM Use from the Perspective of Marketing Communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated The thesis looks into possibilities of using the concept of CRM (Customer Relationship Management) in definition of a marketing communication strategy. CRM is seen as a busi-ness philosophy, whose application leads to an increase in its competitiveness. For the formulation and effective implementation of the communication strategy is a key matter to identify and maintain valuable customer groups. An approach to a marketing communica-tion based on value leads to increased customer loyalty and their reference values. Part of the thesis is a detailed marketing situational analysis of a specific company and proposal of its communication policy focus, with respect to the strategy of differentiated CRM. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26955
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
klevetová_2012_dp.pdf 3.774Mb PDF View/Open
klevetová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
klevetová_2012_op.pdf 212.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account