Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.
Author: Žoch, Michal
Advisor: Krenar, Petr
Abstract: Cílem bakalářská práce je zpracování návrhu optimálního nasazení komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s. r. o za účelem jejich zefektivnění a podpory marketingové komunikace v dané společnosti. V teoretické části jsou popsána východiska, která úzce souvisí s problematikou práce. V praktické části je nejprve krátce představena společnost TONDACH, Česká republika, s.r.o. a dále jsou provedeny analýzy hodnotící současný stav vybraných komunikačních aktivit v této společnosti. Na základě vyhodnocení získaných dat je formulován návrh ke zlepšení dosavadní situace. V závěru práce je shrnut cíl práce a nástin možných rizik a opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21736
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žoch_2012_bp.pdf 1.961Mb PDF View/Open
žoch_2012_vp.pdf 804.2Kb PDF View/Open
žoch_2012_op.pdf 416.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account