Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.
Author: Štrkaň, Jan
Advisor: Katolický, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o. Společnost je na trhu známá jako výrobce kancelářského sedacího nábytku a v dohledné době je připravena přijít na trh s novou kolekcí. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou informace čerpány z odborné literatury a v části praktické je charakterizována společnost a její dosavadní propagační aktivity. Dále je práce zaměřena na nejdůležitější cíl, a to na návrh efektivní reklamní kampaně, která by měla pomoci společnosti v budoucím vývoji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21741
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 27990


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štrkaň_2012_bp.pdf 1.705Mb PDF View/Open
štrkaň_2012_vp.pdf 348.4Kb PDF View/Open
štrkaň_2012_op.pdf 457.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account