Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Ščevková, Soňa
dc.date.accessioned 2013-10-07T10:16:41Z
dc.date.available 2013-10-07T10:16:41Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21747
dc.description.abstract Témou tejto bakalárskej práce je ?Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. ? Spoločnosť má dlhoročnú tradíciu vo výrobe medicínskej techniky. Momen-tálne je nosným programom spoločnosti výroba stomatologickej techniky. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa systému riadenia kvality. Ďalej je tu načrtnutá problematika spokojnosti zákazníkov a jej hodnotenie. V praktickej časti je popísaný systém riadenia kvality spoločnosti Chirana-Dental s.r.o V nasledujúcej časti sú vyhodnotené dotazníky týkajúce sa hodnotenia spokojnosti zákazníkov. Na záver sú uvedené možnosti zlepšenia súčasného stavu. cs
dc.format 63 s., 7 s. príloh cs
dc.format.extent 5512679 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kvalita cs
dc.subject riadenie kvality cs
dc.subject spokojnosť zákazníkov cs
dc.subject dotazníkové šetrenie cs
dc.subject quality en
dc.subject quality management en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire research en
dc.title Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. cs
dc.title.alternative Evaluation of Customer Satisfaction in the Company Chirana-Dental s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bielčiková, Iveta
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The theme of bachelor's thesis is ?Evaluation of customer satisfaction in the company Chi-rana-Dental s.r.o.? The company has a long tradition in manufacturing medical equipment. Currently is major program the production of dental equipment. The theoretical part is processed theoretical knowledge of the quality management system. There is also outlined issues of customer satisfaction and it's evaluation. The practical part describes the quality management system of Chirana-Dental s.r.o. In the following questi-onnaires are evaluated on the evaluation of customer satisfaction. Finally, the possibility of improving the current situation. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení výroby a kvality cs
dc.thesis.degree-discipline Production and Quality Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cs
dc.thesis.degree-program System Engineering and Informatics en
dc.identifier.stag 24704
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
ščevková_2012_bp.pdf 5.257Mb PDF View/Open
ščevková_2012_vp.pdf 688.4Kb PDF View/Open
ščevková_2012_op.pdf 615.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account