Internetový marketing centra pro redukci nadváhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetový marketing centra pro redukci nadváhy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Mitrengová, Nela
dc.date.accessioned 2013-10-07T19:45:57Z
dc.date.available 2013-10-07T19:45:57Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22009
dc.description.abstract Práce se zabývá tématem internetového marketingu malé firmy poskytující programy redukce nadváhy. Zaměřuje se zejména na optimalizaci jejího webu pro vyhledávače a jeho zpřehlednění, s čímž souvisí analýza a návrh klíčových slov, analýza pohybu návštěvníků na stránkách včetně pohybů myší a analýza zpětných odkazů, v projektové části na základě toho navrhuji změnu struktury webových stránek, optimalizaci jednotlivých stránek na zvolená klíčová slova a strategii link buildingu. cs
dc.format 95 s. 13 stran příloh. cs
dc.format.extent 3437433 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject search engine marketing cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject SEO cs
dc.subject klíčová slova cs
dc.subject link building cs
dc.subject analýza www stránky cs
dc.subject struktura webu cs
dc.subject Mouseflow cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject search engine marketing en
dc.subject search engine optimisation en
dc.subject SEO en
dc.subject keywords en
dc.subject link building en
dc.subject website analysis en
dc.subject website structure en
dc.subject Mouseflow en
dc.title Internetový marketing centra pro redukci nadváhy cs
dc.title.alternative Internet Marketing of a Weight Loss Centre en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated The thesis concerns the topic of internet marketing of a small-sized company offering weight loss programmes. The principal focus is on search engine optimization of its website and making its content lucid, which bases on a keywords research, an analysis of traffic on the web pages, as well as mouse moves of the website visitors, and a back link analysis. In the project part I recommend changes to the website structure, optimization of the single web pages for the chosen keywords and a link building strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26434
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
mitrengová_2012_dp.pdf 3.278Mb PDF View/Open
mitrengová_2012_vp.doc 171Kb Microsoft Word View/Open
mitrengová_2012_op.pdf 221.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account