Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce |
| Autor: |
Horák, Oldřich
|
| Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
|
Abstrakt:
|
Marketingová komunikace tvoří důležitou součást marketingu měst a obcí, které stejně jako podnikatelské subjekty soutěží o přízeň cílových skupin zákazníků. Cílem diplomové práce je po zhodnocení teoretických východisek marketingového plánování a zejména marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Jedovnice a na základě této analýzy navrhnout projekt plánu marketingové komunikace obce s návštěvníky, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Diplomová práce obsahuje část teoretickou, kde jsou zhodnocena výše uvedená teoretická východiska a část praktickou, jejíž obsah tvoří provedené analýzy, sekundární i primární výzkum a samotný projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2202
|
|
Datum:
|
2006-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3856
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet