Analýza propagace podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza propagace podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza propagace podniku
Author: Sedláčková, Tereza
Advisor: Šefčík, Vladimír
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace v daném podniku. V teoretické části autor charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikace v činnosti podniku a vyme-zuje úlohu propagace v komunikačním mixu a nástroje současných trendů propagace. V praktické části na základě charakteristiky činnosti firmy DeLonghi autor analyzuje její marketingovou strategii a komunikační mix. Autor provedl dotazníkové šetření o povědomí o firmě mezi zákazníky. Pomocí SWOT analýzy vyhodnotil výsledky, a na jejichž základě navrhl opatření a postupy pro zkvalitnění propagační činnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22061
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 27440


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2012_bp.pdf 2.379Mb PDF View/Open
sedláčková_2012_vp.pdf 49.81Kb PDF View/Open
sedláčková_2012_op.zip 41.07Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account