Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy

Show full item record

No preview available
Title: Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy
Author: Zapletalová, Klára
Advisor: Mikuláštík, Milan
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingové prostředí města Opavy v oblasti cestovního ruchu a na základě zjištěných poznatků následně předložit návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace. Bakalářská práce je koncipována do dvou částí. První, teoretická část, definuje základní pojmy týkající se marketingu měst a obcí a pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu řešené oblasti s využitím primárních a sekundárních dat. Vyhodnocení analytické části představuje SWOT analýza, která je podkladem pro závěrečné návrhy a doporučení k rozvoji cestovního ruchu ve městě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22086
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: A 26971


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2012_bp.pdf 2.863Mb PDF View/Open
zapletalová_2012_vp.zip 18.30Kb Unknown View/Open
zapletalová_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account