Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě
Author: Šafanda, Jiří
Advisor: Málek, Zdeněk
Abstract: Cílem bakalářské práce je navrhnout a nalézt pozitivní změny v oblasti nákupu, zejména výběru dodavatele a v oblasti prodeje. Navrhované změny mají klást důraz na efektivní výběr dodavatelů, zlepšení prodejní situace a především zlepšení získávání klíčových zá-kazníků a péče o ně. Teoretická část poukazuje na základní pojmy v souvislosti s nákupní a prodejní logistiky. Analytická část se zaměřuje na optimalizaci jednotlivých činností nákupu a prodeje ve společnosti Honeywell, spol. s r.o. ? Brno o. z., divize Environmental a k problematice je navrženo několik způsobů zlepšení současné situace ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22130
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šafanda_2012_bp.pdf 1.248Mb PDF View/Open
šafanda_2012_vp.pdf 162.7Kb PDF View/Open
šafanda_2012_op.pdf 119.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account