Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Author: Hradil, Simon
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem ve společnosti TRADIX UH, a.s. Obsahem této práce je zjistit současný stav společnosti a nabídnout nové možnosti v oblasti marketingového komunikačního mixu. Teoretická část poskytuje pohled na problematiku marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. V praktické části se zabývám analýzou současného stavu společnosti a na závěr navrhuji doporučení na základě získaných informací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22144
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hradil_2012_bp.pdf 4.995Mb PDF View/Open
hradil_2012_vp.pdf 89.95Kb PDF View/Open
hradil_2012_op.pdf 43.33Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account