Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Klimešová, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:16:13Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2217
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá specifickým kulturním žánrem, jakým je muzikál na ledě, a jeho vymezením vůči ostatním odvětvím českého showbyznysu. Na konkrétních příkladech pohádkového muzikálu na ledě Mrazík a romantického muzikálu na ledě Romeo a Julie ukazuje důležitost marketingových komunikací pro realizaci tohoto typu kulturní akce. Analytická část vychází z aplikace marketingového mixu na prostředí muzikálu na ledě a porovnání teoretických principů marketingové komunikace s nástroji použitými v konkrétních případech muzikálů na ledě. Na základě zhodnocení účinnosti jednotlivých komunikačních nástrojů a na základě výsledků průzkumu provedeného agenturou AMD jsou učiněna doporučení pro vytvoření komunikační strategie připravovaného pohádkového muzikálu na ledě Popelka. cs
dc.format 72 s., 17 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1006703 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
dc.subject kultura cs
dc.subject umění cs
dc.subject muzikál cs
dc.subject muzikál na ledě cs
dc.subject showbyznys cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject publicita cs
dc.subject culture en
dc.subject art en
dc.subject musical en
dc.subject musical on ice en
dc.subject showbiz en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject promotion en
dc.title Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka cs
dc.title.alternative Marketing communication for the Fairy Tale Musical on Ice Cinderella en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.date.vskp-available 2036-05-15
dc.description.abstract-translated My diploma thesis deals with a specific cultural genre, the musical on ice, and its role within other branches of Czech showbiz. It presents the importance of marketing communication strategy for the realisation of this sort of entertainment shown on concrete examples of the fairy tale musical Mrazik and the romantic musical on ice Romeo and Juliet. The analytical part is based on the application of the marketing mix on the musical on ice surroundings and on the comparison of theoretical principles of marketing communication with the tools used in specific examples. Due to the assesment of the effectivity of individual communication tools and due to the results of polls provided by AMD agency the communication strategy criteria for the fairy tale musical on ice Cinderella, which is just being prepared, are formed. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2767
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
klimešová_2006_dp.pdfBlocked 983.1Kb PDF View/Open
klimešová_2006_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
klimešová_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account