Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm

DSpace Repository

Language: English čeština 

Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Ambrůzová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-08T04:16:15Z
dc.date.available 2013-10-08T04:16:15Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22248
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o přípravě veletrhu Stavebnictví-Therm z pohledu organizátora. V teoretické části se práce zabývá zpracováním odborné literatury týkající se veletrhů a výstav, jejich příprav a marketingové komunikace. V praktické části se zaměřuje na výběr propagačních prostředků, které se pokouší o zvýšení povědomí a návštěvnosti veletrhu Stavebnictví-Therm. Jejich účinnost zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, na základě jehož dochází k následujícímu vyhodnocení a závěrům. cs
dc.format 75 s. (96 215 znaků) cs
dc.format.extent 1120386 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veletrh cs
dc.subject výstava cs
dc.subject organizátor cs
dc.subject vystavovatel cs
dc.subject návštěvník cs
dc.subject propagace cs
dc.subject propagační prostředky cs
dc.subject nomenklatura cs
dc.subject trade fair en
dc.subject exhibition en
dc.subject organizer en
dc.subject exhibitor en
dc.subject visitor en
dc.subject propagation en
dc.subject means of promotion en
dc.subject nomenclature en
dc.title Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm cs
dc.title.alternative The Effect of Promotion on Attending the Stavebnictví-Therm Trade Fair en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated My dissertation is looking at the preparation work for convention of Stavebnictví-Therm from an organizer?s point of view. The theoretical section outlines processing the non-fiction regarding conventions and exhibitions while underpinning their preparation and marketing communication. The practical bit highlights the means of marketing promotions and how they can raise people?s consciousness with regard to attendance of Stavebnictví-Therm. The influence is summarized through a questionnaire-based research followed by relevant results and due outcome. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27900
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
ambrůzová_2012_bp.pdf 1.068Mb PDF View/Open
ambrůzová_2012_vp.pdf 358.0Kb PDF View/Open
ambrůzová_2012_op.pdf 421.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account