Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu
Author: Vágnerová, Martina
Advisor: Gregarová, Helga
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. Porovnání vztahu mezi cenou a kvalitou jako hlavního aspektu rozhodování zákazníků při jejich nakupování. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a jeho postupy, řízení vztahů se zákazníky a jejich kupním chováním. V rámci podpory prodeje se orientuje na analýzu spokojenosti zákazníků a možnosti segmentace. V praktické části je charakterizováno prostředí firmy, její zákazníci a tržní segmentace. Dále praktická část obsahuje dotazníkové šetření sledované problematiky. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření a navrhnuta doporučení. Tato doporučení by měla vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a jejich opětovnému nákupu. Také ke zvýšení prodeje, zisku a udržení dobrého postavení na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22252
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vágnerová_2012_bp.pdf 1.060Mb PDF View/Open
vágnerová_2012_vp.pdf 312.3Kb PDF View/Open
vágnerová_2012_op.pdf 443.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account