Specifika nákupního chování českých seniorů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Specifika nákupního chování českých seniorů

Show full item record

No preview available
Title: Specifika nákupního chování českých seniorů
Author: Válková, Jana
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů v oblasti regionální kultury, sleduje specifika segmentu v důsledku věku cílové skupiny, jejich zkušenostmi se stávajícími možnostmi kulturního vyžití, motivaci k návštěvám kulturních zařízení. Co je podnětem k návštěvám kulturních zařízení, jakými procesy prochází vývoj výběru konkrétního kulturního zařízení a zda je nabídka vybraných kulturních zařízení města dostatečná a zajímavá. Provedená analýza se soustředí na nalezení klíčových faktorů k poznání nákupního chování stříbrné generace, díky uskutečněnému dotazníkovému šetření byly zjištěny podmínky pro realizaci projektu. V závěru vyjadřuji návrhy na přijetí případných opatření, zvýšení efektivity zásahu komunikačního mixu zařízení na cílovou skupinu seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22432
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
válková_2012_dp.pdf 5.111Mb PDF View/Open
válková_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
válková_2012_op.doc 146.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account