Specifika nákupního chování českých seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika nákupního chování českých seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Válková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-08T12:42:12Z
dc.date.available 2013-10-08T12:42:12Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22432
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů v oblasti regionální kultury, sleduje specifika segmentu v důsledku věku cílové skupiny, jejich zkušenostmi se stávajícími možnostmi kulturního vyžití, motivaci k návštěvám kulturních zařízení. Co je podnětem k návštěvám kulturních zařízení, jakými procesy prochází vývoj výběru konkrétního kulturního zařízení a zda je nabídka vybraných kulturních zařízení města dostatečná a zajímavá. Provedená analýza se soustředí na nalezení klíčových faktorů k poznání nákupního chování stříbrné generace, díky uskutečněnému dotazníkovému šetření byly zjištěny podmínky pro realizaci projektu. V závěru vyjadřuji návrhy na přijetí případných opatření, zvýšení efektivity zásahu komunikačního mixu zařízení na cílovou skupinu seniorů. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 5359850 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject senior/ři cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject demografický vývoj cs
dc.subject kultura cs
dc.subject regionální kultura cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Senior en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject demographics en
dc.subject culture en
dc.subject regional culture en
dc.subject quantitative research en
dc.title Specifika nákupního chování českých seniorů cs
dc.title.alternative Specific Features of the Shopping Behavior of Czech Senior Citizens en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-10-08
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on shopping behavior of older persons in regional culture , follows specific segment in the target group due to age , their experience with existing cultural activities and about the motivation to visit cultural facilities. What is the purpose to visit cultural facilities, what processes the development of selecting of a specific cultural facility goes through and whether the selected range of cultural facilities is interesting enough .The analysis focuses on finding the key factors to understanding shopping behavior of the silver generation. Questionnaire survey identified the conditions for project implementation. In conclusion, I am expressing suggestions of possible precautions , increasing the efficiency of impact of advertisement on the target group of seniors. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26299
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-09-10


Files in this item

Files Size Format View
válková_2012_dp.pdf 5.111Mb PDF View/Open
válková_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
válková_2012_op.doc 146.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account