Návrh marketingové strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Králíček, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-08T15:23:05Z
dc.date.available 2013-10-08T15:23:05Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22509
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové strategie. Vedlejšími cíli mé práce bylo navrhnout zlepšení marketingové strategie. Teoretická část charakterizuje marketingové řízení, výběr, realizaci a kontrolu marketingové strategie. Praktická část popisuje organizaci STAUFČÍK, s.r.o., analýzu současné a návrh nové marketingové strategie. Pro zpracování bakalářské práce byla vybrána společnost STAUČÍK, s.r.o., která se zabývá prodejem zahradní a zemědělské techniky. cs
dc.format 64 cs
dc.format.extent 2487115 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová situační analýza a analýza tržního prostředí cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject SWOT analysis and analysis of market potential en
dc.title Návrh marketingové strategie firmy cs
dc.title.alternative Proposal of the Marketing Strategy of the Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bilíková, Jana
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated Principal aim of dissertation was analyze actual state of marketing strategy. Alternate tar-gets of my work were to suggest improvement of marketing strategy. Theoretic part of my work is characterizing marketing management, choice, realization and control of marketing strategy. Practical part of my work is describing company STAUFČÍK, s.r.o., analyze current, and suggest new marketing strategy. For data processing of my dissertation I choice company STAUFČÍK, s.r.o. which deal with garden and agricultural machinery. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27176
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject strategický marketing cs
local.subject strategic marketing en


Files in this item

Files Size Format View
králíček_2012_bp.pdf 2.371Mb PDF View/Open
králíček_2012_vp.pdf 42.34Kb PDF View/Open
králíček_2012_op.pdf 115.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account