Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB

Show full item record

No preview available
Title: Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB
Author: Macháček, Petr
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se věnuje problematice využívání elektronických nástrojů a nových médií, především sociálních sítí jako nástroje public relations a brand managementu organizací. V teoretické části se věnuje brand managementu a teorii public relations, ve které již zakomponovává nové poznatky z využívání sociálních médií. Praktická část práce analyzuje a představuje Studentskou Unii UTB o jejímž PR a brand managementu tato práce pojednává. Věnuje se také analýze stávající komunikace této organizace. V projektové části postupně přináší řešení problému zjištěných v předchozí analýze a představuje nový komunikační a vizuální manuál Studentské Unie UTB.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22530
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
macháček_2012_dp.pdf 3.587Mb PDF View/Open
macháček_2012_vp.pdf 208.9Kb PDF View/Open
macháček_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account