Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu Orange & Green, M Computers s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu Orange & Green, M Computers s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu Orange & Green, M Computers s.r.o.
Autor: Bittnarová, Jarmila
Vedoucí: Šteffl, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o analýze stávajících zákazníků firmy Orange & Green, M Computers s.r.o., identifikaci potenciálních zákazníků pro danou firmu a o způsobu, jak potenciální skupiny zákazníků oslovit. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska pro část praktickou. V praktické části je analyzován současný stav stávajících zákazníků a identifikování nové cílové skupiny. Analýza současných zákazníků vychází z interních zdrojů firmy a telefonického dotazování. Identifikace nové cílové skupiny vychází z průzkumu dotazníkovou formou. Doporučení, jak novou cílovou skupinu a další potenciální cílové skupiny oslovit, se skládá z návrhů možné propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2272
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2460


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bittnarová_2006_bp.pdfZablokované 407.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
bittnarová_2006_vp.pdf 318.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
bittnarová_2006_op.pdf 208.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet