Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV
Author: Mahďáková, Lucie
Advisor: Kubíčková, Miloslava
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků čerpací stanice OMV - Louky. Je zde hodnocena jak samotná prodejna, tak i její služby a ceny. Jelikož prodejna OMV ? Louky spadá pod firmu OMV Česká republika, s.r.o., tak je v rámci kvality produktů hodnocena i firma OMV. Dotazníkovým šetřením jsou shromážděny informace, které se týkají připomínek, stížností, pochval a návrhů zákazníků prodejny. Je provedena analýza dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Na základě daných výsledků jsou navrženy změny vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků OMV-Louky. V závěru bakalářské práce je zmíněno, jak vedení prodejny využilo zjištěných informací pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22743
Date: 2012-05-31
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mahďáková_2012_bp.pdf 1.449Mb PDF View/Open
mahďáková_2012_vp.pdf 341.9Kb PDF View/Open
mahďáková_2012_op.pdf 344.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account