Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Mahďáková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-09T00:04:39Z
dc.date.available 2013-10-09T00:04:39Z
dc.date.issued 2012-05-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22743
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků čerpací stanice OMV - Louky. Je zde hodnocena jak samotná prodejna, tak i její služby a ceny. Jelikož prodejna OMV ? Louky spadá pod firmu OMV Česká republika, s.r.o., tak je v rámci kvality produktů hodnocena i firma OMV. Dotazníkovým šetřením jsou shromážděny informace, které se týkají připomínek, stížností, pochval a návrhů zákazníků prodejny. Je provedena analýza dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Na základě daných výsledků jsou navrženy změny vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků OMV-Louky. V závěru bakalářské práce je zmíněno, jak vedení prodejny využilo zjištěných informací pro zvýšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 1520429 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject index spokojenosti cs
dc.subject názor zákazníka cs
dc.subject kvalita produktu cs
dc.subject cena cs
dc.subject služby cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject Analysis en
dc.subject Questionnaire survey en
dc.subject Customer's satisfaction en
dc.subject Satisfaction Index en
dc.subject Customer's opinion en
dc.subject Product quality en
dc.subject Price en
dc.subject Services en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV cs
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction of the company OMV en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Jana
dc.date.accepted 2012-09-13
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the analysis of customer satisfaction with gas station OMV - Louky. Customers evaluate the shop, for instance its services and prices. Because the fact, that the gas station OMV - Louky belongs to the company OMV Czech Republic, s.r.o., also the company OMV is evaluated through the quality of their products. Through a questionnaire survey is collected information concerning comments, complaints, compliments and suggestions of store customers. Survey results are analyzed and evaluated. Based on the results, there are suggested changes which are leading to higher satisfaction of customers OMV-Louky. In the conclusion of bachelor thesis is mentioned how the store management has utilized the findings to improve customer satisfaction. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28376
dc.date.submitted 2012-08-24


Files in this item

Files Size Format View
mahďáková_2012_bp.pdf 1.449Mb PDF View/Open
mahďáková_2012_vp.pdf 341.9Kb PDF View/Open
mahďáková_2012_op.pdf 344.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account