Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla cs
dc.contributor.author Králová, Jitka cs
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:41:49Z
dc.date.issued 2006-05-12 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2280
dc.description.abstract Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení aktivního telemarketingu. cs
dc.format 100 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2561359 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject call centrum cs
dc.subject prodej po telefonu cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject telemarketing en
dc.subject call centre en
dc.subject telephone sales en
dc.subject campaign en
dc.title Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov cs
dc.title.alternative Introduction active telemarketing into the Client centre Prostějov en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Drobilová, Lucie cs
dc.date.accepted 2006-06-05 cs
dc.date.vskp-available 2036-05-12
dc.description.abstract-translated In my Master thesis I have used the bases of literal digest in order to characterize telemarketing and its role in the firm, engage in services. These theoretical findings have been used as the foundation for conducting the analyses of the current situation in telemarketing. On the basis of results the analyses and with reference to long-term strategy Call centre is the principal project aim to draft an action for successful introduction active telemarketing. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3881
dc.date.assigned 2006-03-06 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
králová_2006_dp.pdfBlocked 2.442Mb PDF View/Open
králová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
králová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account