Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh.
Autor: Závodský, Jakub
Vedoucí: Brišová, Hana
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu. Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace. Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2284
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2494


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
závodský_2006_bp.pdf 560.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
závodský_2006_vp.pdf 183.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
závodský_2006_op.pdf 217.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet