Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.
Author: Haboňová, Markéta
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem mé práce je analyzovat současnou komunikační strategii společnosti Hotel Radun s.r.o. a zjistit, zda je správně nastavena. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky získané z odborné literatury. Následuje praktická část, ve které nejdříve objasňuji, které komunikační nástroje jsou v hotelu použity. Poté následuje vyhodnocení realizovaného dotazníkového šetření na zjištění funkčnosti marketingových nástrojů. Na závěr jsou uvedena doporučení, která jsou navržena na základě provedeného interwiev a dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22876
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
haboňová_2012_bp.pdf 1.647Mb PDF View/Open
haboňová_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
haboňová_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account