Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Haboňová, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-09T03:01:46Z
dc.date.available 2013-10-09T03:01:46Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22876
dc.description.abstract Cílem mé práce je analyzovat současnou komunikační strategii společnosti Hotel Radun s.r.o. a zjistit, zda je správně nastavena. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky získané z odborné literatury. Následuje praktická část, ve které nejdříve objasňuji, které komunikační nástroje jsou v hotelu použity. Poté následuje vyhodnocení realizovaného dotazníkového šetření na zjištění funkčnosti marketingových nástrojů. Na závěr jsou uvedena doporučení, která jsou navržena na základě provedeného interwiev a dotazníkového šetření. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 1727047 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject služby cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject hotel cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject service en
dc.subject questionnaire-survey en
dc.subject hotel en
dc.title Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Analysis of the Comunication Strategy of Hotel Radun, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of my work is to analyze the present communication strategy of the company Hotel Radun, s.r.o. and find out if it is set up correctly. The first part is focused on theoretical knowledge, which are drawn from the literature. Than the second part in which I firstly clarify which communication tools are used in the hotel. Thereafter there is an evaluation of the realized questionnaire-survey which should find out if the marketing tools work. Finally I give recommendations which are based on interview and questionnaire-survey. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24240
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
haboňová_2012_bp.pdf 1.647Mb PDF View/Open
haboňová_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
haboňová_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account