Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě
Author: Vrbová, Renata
Advisor: Jurečková, Dana
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti marketingového výzkumu a komunikačního mixu. V praktické části je popsána charakteristika společnosti SERVIS CLIMAX a.s., její struktura, komunikační mix a výrobky. Dále je zde zpracována analýza současného stavu spokojenosti zákazníků, souhrn výsledků dotazníkového šetření a porovnání stavu s hypotézami. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22989
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 28001


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vrbová_2012_bp.pdf 1.842Mb PDF View/Open
vrbová_2012_vp.pdf 373.9Kb PDF View/Open
vrbová_2012_op.pdf 435.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account