Společenská odpovědnost a její vliv na image firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost a její vliv na image firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Tomanová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-09T12:56:11Z
dc.date.available 2013-10-09T12:56:11Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23173
dc.description.abstract Vlivem velmi silného konkurenčního prostředí na trhu, rychlosti zavádění nových výrobků a služeb, neustálých inovací a snadné dostupnosti informací způsobující vysokou edukovanost a náročnost zákazníka, firmy působící na současném trhu v poslední době pociťují stále silnější potřebu odlišit se od konkurence. Z tohoto důvodu začínají společnosti stále častěji pracovat s pojmem ?firemní image? a budování soustavné posilování pozitivní image postupně zabudovávají do svých komunikačních plánů a firemních strategií Jednou z možností, jak bojovat s konkurencí, může být orientace firmy na aktivity společenské odpovědnosti. Jak tato diplomová práce v závěru dokazuje, tento přístup přináší společnosti velké množství výhod na mnoha úrovních řízení firmy a jednoznačně funguje jako efektivní nástroj budování a posilování pozitivní firemní image. První část práce obsahuje detailní rešerši relevantní odborné literatury, vymezení pojmů společenská odpovědnost firem, firemní komunikace, identita, kultura a firemní image, a také teoretické podklady k realizovanému marketingovému výzkumu. Druhá část práce sestává ze tří provedených analýz, jejichž výstupy vedou k pochopení podstaty úspěšného modelu firemních CSR aktivit a možností jeho využití v praxi. Následná analýza dostupných výsledků šetření agentury Ipsos Public Affairs zase odpovídá na otázku, jakým způsobem vnímají zákazníci aktivity společenské odpovědnosti firem a jak to ovlivňuje jejich zákaznické chování. Ve třetí části práce je definován detailní manuál pro zavádění modelu CSR aktivit ve firmě a využití těchto aktivit pro komunikaci ke všem firemním stakeholderům. cs
dc.format 118 s (139 504 znaků) cs
dc.format.extent 2310777 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní kultura cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject image cs
dc.subject tvorba image cs
dc.subject analýza image cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject firemní strategie cs
dc.subject kvalitativní marketingový výzkum cs
dc.subject kvantitativní marketingový výzkum cs
dc.subject strategie CSR cs
dc.subject komunikace CSR cs
dc.subject Corporate culture en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate communication en
dc.subject image en
dc.subject image creation en
dc.subject image analysis en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject corporate strategy en
dc.subject qualitative and quantitative marketing research en
dc.subject CSR strategy en
dc.subject CSR communication en
dc.title Společenská odpovědnost a její vliv na image firmy cs
dc.title.alternative Social Responsibility and its Impact on Corporate Image en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2012-10-08
dc.description.abstract-translated Due to strongly competitive environment on the market, the speed of introduction of new products and services, permanent innovations and easy access to information creating highly educated and demanding customers, companies operating on today?s market start to feel stronger and stronger need to differentiate themselves from competitors. Therefore companies start to work with the term of ?company images? more and more often and implement building and strengthening of positive company image into their communication plans and company strategies. One of possibilities how to fight competition can be orientation of the company on activities of social responsibility. As this diploma thesis proves in the closure this approach brings the company wide range of benefits on many levels of company operation and it definitely works as an effective tool of building and strengthening of positive corporate image. First part of the thesis contains a detailed research of relevant expert literature, definition of terms of corporate social responsibility, corporate communication, identity, culture and corporate image, and also theoretical basis for realised marketing research. Second part of the thesis consists of three realised analyses. Foundings of these analyses help to understand the substance of a successful model of corporate CSR activities and their application into praxes. Last analysis of available results of a CSR research from Ipsos Public Affairs agency answers the question how customers perceive social responsibility activities and how they affect their customer behaviour. In the third part of the thesis defines a detailed manual for implementation of a CSR model in a company and utilisation of these activities for communication to all company stakeholders. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26296
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
tomanová_2012_dp.pdf 2.203Mb PDF View/Open
tomanová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
tomanová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account