Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Navrátilová, Blanka
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:57:12Z
dc.date.available 2013-05-10T23:00:55Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2318
dc.description.abstract Moje diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací realitní kanceláře REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. Marketingová komunikace je jedním z nejviditelnějších a nejdiskutovanějších nástrojů marketingového mixu s rostoucím dopadem na společnost i podnikání. Práce poskytuje potřebný teoretický rámec, který vychází z odborné marketingové literatury, hodnotí stávající komunikaci firmy v podmínkách současného realitního trhu a obsahuje analýzu, která je východiskem pro návrh plánu marketingové komunikace. Hlavním cílem práce a problémem k řešení byla změna přístupu k plánování marketingových komunikací v dané firmě. cs
dc.format 83 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2930728 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication plan en
dc.title Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Implementation of marketing communications in the real estate REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Marek, Pavel
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated My Master Thesis solves the marketing communications in the real estate REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. The marketing communications are one of the most visible and most discussed instrument of the marketing mix with the growing impact on the society and enterprise too. The Master Thesis provides necessary theoretic frame which coming-out from the special marketing literature, judge the existing communication of the firm in the conditions of present estate market and includes the analyse which is the way out for the proposal plan of the marketing communication. The principal aim and the problem for resolution was modification of access for planning the marketing communications in this firm. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3938
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
navrátilová_2006_dp.pdfBlocked 2.794Mb PDF View/Open
navrátilová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
navrátilová_2006_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account