Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh
Author: Hradil, Jiří
Advisor: Saidlová, Iveta
Abstract: Bakalářská práce bude pojednávat o tématice projektu zavedení nového výrobku na lokální trh. Práce bude zpracovávat prototyp nové ochranné sítě proti okusu malých stromků, jež bude určena pro lokální trh. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z částí teoretické a praktické. První, teoretická část bude zahrnovat poznatky a informace z marketingové oblasti, druhá, část praktická bude převádět tyto poznatky do praxe, na konkrétní výrobek. Praktická část bude pojednávat o charakteristice nově vytvářeného výrobku a jeho budoucí nabídce na lokální trh v dané oblasti. Dalšími kroky této části bude provedení situační analýzy a analýzy SWOT u daného výrobku. Závěr této práce bude doporučovat, zdali bude vhodné investovat do zavedení tohoto výrobku na daný trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23254
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E 27918


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hradil_2012_bp.pdf 957.1Kb PDF View/Open
hradil_2012_vp.pdf 375.5Kb PDF View/Open
hradil_2012_op.pdf 426.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account