CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení

Show full item record

No preview available
Title: CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Author: Cigoš, Vlastimil
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá celkovým seznámením se systémem CRM (Customer Relationship management) pro řízení vztahů se zákazníky jako hlavním nástrojem pro koordinaci obousměrné komunikace a optimalizaci využití získaných informací. Cílem je celkové shrnutí teoretických podkladů a posouzení využití systému v praxi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje všeobecnému posouzení systému, rozboru informací k danému tématu z literatury, dostupných zdrojů a jeho možností pro následné využití. Praktická část je zaměřena na popis a využití systému ve společnosti, analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a jeho celkový průběh. Jedním z prioritních bodů bude dotazník ke spokojenosti zákazníka se službami, který bude jedním z hlavních pilířů pro vypracován konkrétního návrhu na zlepšení aplikace CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23315
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cigoš_2012_bp.pdf 2.341Mb PDF View/Open
cigoš_2012_vp.pdf 87.07Kb PDF View/Open
cigoš_2012_op.pdf 162.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account