Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů
Author: Marešová, Jana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Prvovoliči. Skupina několika desítek tisíc mladých lidí, kteří chtějí svobodu, a zároveň je možná příliš nezajímá zodpovědnost. Jejich volební právo vzniká dosažením 18 let,zároveň však, podle sociologů, člověk dospěje k voličsky zodpovědnému chování ve věku kolem 30 let. Má vůbec význam tuto skupinu mladých lidí, kteří vykazují na jedné straně známky povrchních znalostí a na druhé straně i často vyhraněné názory na politiku, zkoumat či oslovovat? Budoucnost má v sobě mnoho neznámých proměnných. Jakou roli mají či mohou mít ve společenském klimatu dnešní svobodné doby právě prvovoliči? Tato otázka je předmětem práce. Ambicí není nalézt odpovědi na existenční otázky společnosti, ale poukázat na potenciál mladých z pohledu politického prostředí a jeho dopadu na jejich názorové a hodnotové smýšlení i jednání. To přece má vliv na další směřování země a to i díky jejich volební participaci či naopak pasivitě. Jak s tímto potenciálem pracovat a přesvědčit mladou generaci k občanské aktivitě, to je pak tématem projektové části práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23519
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marešová_2013_dp.pdf 2.659Mb PDF View/Open
marešová_2013_vp.pdf 52.75Kb PDF View/Open
marešová_2013_op.pdf 52.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account