Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů
Autor: Marešová, Jana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Prvovoliči. Skupina několika desítek tisíc mladých lidí, kteří chtějí svobodu, a zároveň je možná příliš nezajímá zodpovědnost. Jejich volební právo vzniká dosažením 18 let,zároveň však, podle sociologů, člověk dospěje k voličsky zodpovědnému chování ve věku kolem 30 let. Má vůbec význam tuto skupinu mladých lidí, kteří vykazují na jedné straně známky povrchních znalostí a na druhé straně i často vyhraněné názory na politiku, zkoumat či oslovovat? Budoucnost má v sobě mnoho neznámých proměnných. Jakou roli mají či mohou mít ve společenském klimatu dnešní svobodné doby právě prvovoliči? Tato otázka je předmětem práce. Ambicí není nalézt odpovědi na existenční otázky společnosti, ale poukázat na potenciál mladých z pohledu politického prostředí a jeho dopadu na jejich názorové a hodnotové smýšlení i jednání. To přece má vliv na další směřování země a to i díky jejich volební participaci či naopak pasivitě. Jak s tímto potenciálem pracovat a přesvědčit mladou generaci k občanské aktivitě, to je pak tématem projektové části práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23519
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marešová_2013_dp.pdf 2.659Mb PDF Zobrazit/otevřít
marešová_2013_vp.pdf 52.75Kb PDF Zobrazit/otevřít
marešová_2013_op.pdf 52.92Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet