Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Sklenková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-10T15:22:57Z
dc.date.available 2013-10-10T15:22:57Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23520
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na vizuální merchandising, konkrétně na umístění zboží do vertikálních prodejních bloků na standardních prodejních pozicích tj. regále, a jeho vliv na prodeje vybraných produktů. Práce sleduje chování nakupujících v místě prodeje a nástroje merchandisingu a jak je možné ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka. V praktické části sleduje prodeje ve vybraném obchodním řetězci a porovnává prodeje vybraných produktů před a po implementací vertikálních bloků na regálech. Zjišťuje, že vystavení zboží umístěné do vertikálních prodejních bloků může pozitivně ovlivnit výši prodejů. cs
dc.format 82 s. cs
dc.format.extent 2031707 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spotřebitel cs
dc.subject nakupující cs
dc.subject spotřební chování cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject smyslový marketing cs
dc.subject vizuální merchandising cs
dc.subject místo prodeje cs
dc.subject regál cs
dc.subject category management cs
dc.subject maloobchodní řetězce cs
dc.subject Consumer en
dc.subject shopper en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject buying behavior en
dc.subject sensory marketing en
dc.subject visual merchandising en
dc.subject point of sale en
dc.subject shelf en
dc.subject category management en
dc.subject retail chains en
dc.title Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále cs
dc.title.alternative Effect on Sales by Placement of Selected Products into Vertical Blocks on the Shelf en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This master thesis focuses on the visual merchandising, namely the placing of goods in vertical blocks on standard sales positions ie shelf, and its influence on the sales of selected products. Work monitors the behavior of shoppers at the point of sale and merchandising tools and how they can affect the customer's buying decision. In the practical part monitors sales in selected retailer and compares the sales of selected products before and after the implementation of vertical blocks on the shelves. Survey finds that exposure of the goods placed in vertical distribution blocks can positively affect the amount of sales. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32519
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
sklenková_2013_dp.pdf 1.937Mb PDF View/Open
sklenková_2013_vp.pdf 53.86Kb PDF View/Open
sklenková_2013_op.pdf 54.19Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account