Green Marketing vs. Greenwashing

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Green Marketing vs. Greenwashing

Show full item record

No preview available
Title: Green Marketing vs. Greenwashing
Author: Pospíchalová, Zdeňka
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá srovnáním green marketingu a greenwashingu a jejich využitím firmami, které produkují ekologické čisticí prostředky. Hlavním cílem práce je nalezení rozdílů a podobností v propagaci jejich produktů za použití takzvaných environmentálních tvrzení a tiskové reklamy. Na jedné straně tyto analyzované společnosti využívají nástrojů zeleného marketingu, na straně druhé greenwashingu. V teoretické části jsou popsány definice, znaky a nástroje obou fenoménů. Praktická část je rozdělena na tři samo-statné celky: analýzu environmentálních tvrzení, sémiotickou analýzu tiskových reklam a analýzu využívání green marketingu k propagaci trvalé udržitelnosti. V závěru práce je každá z těchto analýz vyhodnocena a shrnuta do přehledné tabulky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23541
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pospíchalová_2013_dp.pdf 1.718Mb PDF View/Open
pospíchalová_2013_vp.pdf 130.9Kb PDF View/Open
pospíchalová_2013_op.pdf 130.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account