Projekt marketingové komunikace ve společnosti Podravka - Lagris a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti Podravka - Lagris a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace ve společnosti Podravka - Lagris a.s.
Author: Cmajdálková, Zuzana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, konkrétně projektem ve společnosti Podravka ? Lagris a.s. Cílem práce je po zhodnocení teoretických vý-chodisek marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingových komunikační aktivity podniku a následně zjistit pomocí kvantitativního dotazníkového průzkumu, jaké nové příchutě sirupů ESSENCE by zákazníci na trhu uvítali. Na základě zjištěných skutečností a poznatků získaných z jednotlivých analýz je navržen marketingový komunikační plán, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Navržený projekt je poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23600
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cmajdálková_2013_dp.pdf 3.128Mb PDF View/Open
cmajdálková_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
cmajdálková_2013_op.pdf 557.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account