Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Autor: Reková, Žaneta
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce shrnuje teoretická východiska řízení vztahu se zákazníky v bankovnictví prostřednictvím marketingového procesu Customer Relationship Management (CRM) z pohledu strategického, analytického i komunikačního. Tento přístup je konkrétně představen analýzou stávajícího procesu řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank. Ta, spolu s analýzou transakčního chování držitelů a jejich segmentací, tvoří nástroje pro nastavení nového efektivnějšího procesu budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, zohledňujícího životní cyklus klienta a růst hodnoty vztahu. Výsledkem nasazení nového procesu CRM je růst hodnoty segmentu držitelů kreditní karty a posílení jména Raiffeisenbank, jako zákaznicky orientované společnosti schopné uspokojovat individuální potřeby svých klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23601
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
reková_2013_dp.pdf 2.836Mb PDF Zobrazit/otevřít
reková_2013_vp.pdf 55.01Kb PDF Zobrazit/otevřít
reková_2013_op.pdf 214.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet