Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

Show full item record

No preview available
Title: Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii
Author: Kolářová, Jitka
Advisor: Vašková, Jana
Abstract: Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa. Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení propagačních materiálů a internetových prezentací samotných firem. Jako kritéria hodnocení byla volena především grafická a estetická stránka propagace a také ucelenost a úplnost informací, které z výše uvedených médií může zákazník získat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2361
Date: 2005-12-09
Availability: Práce není přístupná
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 2502


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolářová_2006_bp.pdfBlocked 1.007Mb PDF View/Open
kolářová_2006_vp.pdf 346.4Kb PDF View/Open
kolářová_2006_op.pdf 268.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account