Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašková, Jana cs
dc.contributor.author Kolářová, Jitka cs
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:11:54Z
dc.date.available 2010-07-14T06:11:54Z
dc.date.issued 2005-12-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2361
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa. Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení propagačních materiálů a internetových prezentací samotných firem. Jako kritéria hodnocení byla volena především grafická a estetická stránka propagace a také ucelenost a úplnost informací, které z výše uvedených médií může zákazník získat. cs
dc.format 87 s., 15 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1056039 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce není přístupná cs
dc.subject propagace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject diabetická obuv cs
dc.subject ortopedická obuv cs
dc.subject analýza katalogů cs
dc.subject konkurenční značky cs
dc.subject cukrovka cs
dc.subject promotion en
dc.subject analysis en
dc.subject diabetic shoes en
dc.subject orthopaedic shoes en
dc.subject cataloque analysis en
dc.subject competitor's trademarks en
dc.subject diabetes en
dc.title Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii cs
dc.title.alternative Diabetic and orthopaedic shoes promotion analysis in the field of competitor's trademarks in Europe and Asia en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee cs
dc.date.accepted 2006-01-19 cs
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyse the forms of promotion of different companies which operate on the market with diabetic and orthopedical shoes in Europe and Asia. This analysis was preceded by identification of these companies with the help of internet presentations and internal information of Bata company. Analysis of propagation is carried out on the basis of information which can be obtained by potentional customer (evaluation of prospects and cataloques and www sites). As far as criteria that were used for analysing, the emphasis was put on the visual expression, completeness and integrity of accessible information. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2502
dc.date.assigned 2005-10-07 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kolářová_2006_bp.pdfBlocked 1.007Mb PDF View/Open
kolářová_2006_vp.pdf 346.4Kb PDF View/Open
kolářová_2006_op.pdf 268.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account