Komunikační strategie Asociace turistických informačních center České republiky (A. T. I. C. ČR)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Asociace turistických informačních center České republiky (A. T. I. C. ČR)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kyselová, Regina
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:33:22Z
dc.date.available 2013-10-10T18:33:22Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23625
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu služeb u neziskových organizací působících v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část se opírá o východiska marketingu, marketingového a komunikačního mixu a také marketingového výzkumu v tomto specifickém odvětví s ohledem na nekomerční charakter produktu, v tomto případě poskytované služby. V závěru teoretické části práce je vymezen metodologický postup a jsou zde definovány výzkumné otázky. Praktická část diplomové práce je zaměřena na charakteristiku profesní organizace A.T.I.C. ČR, která je předmětem zkoumání. Jsou zde obsaženy informace o stávajících komunikačních aktivitách asociace, cílových skupinách a postavení na trhu. Metodická část je pak věnována situační analýze SWOT a analýze webových stránek s ohledem na výsledky vlastního marketingového průzkumu. Závěr této části praktické práce zahrnuje souhrnné informace a primární data získaných prostřednictvím dotazníkového šetření a vlastních analýz. Na základě těchto údajů jsou navrhnuty priority a postupy vhodné k vytvoření efektivní komunikační strategie A.T.I.C. ČR s ohledem na vlastní propagaci a také propagaci členských turistických informačních center. Veškerá získaná primární data a souhrnné informace z praktické části diplomové práce se odráží v navrhovaném projektu, jehož cílem je nejen zvýšit povědomí o organizaci A.T.I.C. ČR, ale také zajištění propagace vlastní činnosti a aktivit svých členů. cs
dc.format 97 s. (117 576 znaků bez mezer cs
dc.format.extent 1847713 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject služba cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject public relations cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject marketing en
dc.subject services en
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject public relations en
dc.subject internal communication en
dc.title Komunikační strategie Asociace turistických informačních center České republiky (A. T. I. C. ČR) cs
dc.title.alternative Communication Strategy of the Association of Tourist Information Centres of the Czech Republic (A. T. I. C. CR) en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with marketing services for non-profit organizations working in the field of tourism. The theoretical part is based on the basis of marketing, marketing and communica-tion mix and also on marketing research in this specific sector, with regards to the non-commercial nature of the product, in this case, services provided. A methodological approach and research questions are defined at the end of the theoretical part. The practical part of the thesis focuses on the characteristics of A.T.I.C. ČR ? a professional organization. This organization is the subject of an investigation; this part also contains information about current communication activities of the association, about target groups and its position in the market. The methodical part is devoted to the situational SWOT analysis and an analysis of the web pages with regards to the results of its own marketing survey. The conclusion of the practical part includes a summary of information and primary data obtained by a questionnaire and own analyses. Based on this data, appropriate priorities and procedures are suggested in order to create an effective communication strategy of A.T.I.C. ČR with regards to self-promotion and also the promotion of member tourist information centres. All data obtained and the summary of information from the practical part of the thesis is reflected in the proposed project whose aim is not only raise awareness about the organization A.T.I.C. ČR but also ensure the promotion of its activities and activities of its members. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32500
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
kyselová_2013_dp.pdf 1.762Mb PDF View/Open
kyselová_2013_vp.pdf 56.26Kb PDF View/Open
kyselová_2013_op.pdf 57.85Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account