Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.
Author: Snášelová, Romana
Advisor: Kacr, Josef
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového komunikačního plánu při ote-vírání obchodního centra, včetně programu v den slavnostního otevření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále se práce zabývá etapami, formami a typy reklamních kampaní a rovněž definicí, historií, lokalizací a rozdělením nákupních center. V praktické části je charakterizována společnost vlastnící obchodní centrum. Vnější i vnitřní prostředí společnosti je analyzováno metodami PEST a SWOT. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracován projekt marketingové komunikace. Jeho součástí je nákladová, časová a riziková analýza. Závěru projektu tvoří návrh programu slavnostního otevření obchodního centra, včetně vyhodnocení reklamní kampaně z pohledu komunikační účinnosti, návštěvnosti a návratnosti investic.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23665
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
snášelová_2013_dp.pdf 3.055Mb PDF View/Open
snášelová_2013_vp.doc 132.5Kb Microsoft Word View/Open
snášelová_2013_op.pdf 1.030Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account