Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Snášelová, Romana
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:21:38Z
dc.date.available 2013-10-10T19:21:38Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23665
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového komunikačního plánu při ote-vírání obchodního centra, včetně programu v den slavnostního otevření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále se práce zabývá etapami, formami a typy reklamních kampaní a rovněž definicí, historií, lokalizací a rozdělením nákupních center. V praktické části je charakterizována společnost vlastnící obchodní centrum. Vnější i vnitřní prostředí společnosti je analyzováno metodami PEST a SWOT. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracován projekt marketingové komunikace. Jeho součástí je nákladová, časová a riziková analýza. Závěru projektu tvoří návrh programu slavnostního otevření obchodního centra, včetně vyhodnocení reklamní kampaně z pohledu komunikační účinnosti, návštěvnosti a návratnosti investic. cs
dc.format 99 stran, 17.772 slov cs
dc.format.extent 3203793 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject nákupní centra cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject nákladová ana-lýza cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject shopping centers en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject project of marketing communication en
dc.subject media en
dc.subject cost analysis en
dc.subject time analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP. cs
dc.title.alternative Marketing Communications Project for Opening of STOP.SHOP. Shopping Center en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Elšík, Přemek
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated This master thesis will propose a marketing communications plan for a shopping center. It will also include a detailed proposal of the shopping center?s opening day programming. The thesis is divided into a theoretical and practical section. The theoretical section will discuss the process of marketing and marketing communication. It will then move to dis-cuss the stages, forms and types of advertising campaigns and also the definition, history, localization and distribution of shopping centers. The practical section will consider a hy-pothetical company that owns a shopping center in a location that is undergoing PEST and SWOT analysis. The marketing communications plan for the center will be developed based upon the results of the theoretical and practical analysis. This project is subject to the constraints of cost, time and risk analysis. The practical section will conclude with a plan for the opening day program of shopping center including the evaluation of advertising campaigns from the perspective of communication efficiency, attendance and return on investments. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29051
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
snášelová_2013_dp.pdf 3.055Mb PDF View/Open
snášelová_2013_vp.doc 132.5Kb Microsoft Word View/Open
snášelová_2013_op.pdf 1.030Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account