Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Jozifová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:21:50Z
dc.date.available 2013-10-10T20:21:50Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23703
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů, jež přináší online marketingové prostředí, a jejich propojením s cílem vytvořit co nejefektivnější komunikační rámec pro zvolenou firmu. V teoretické rovině zde budou popsány vybrané online prostředky a strategie včetně jejich kořenů v klasickém marketingovém pojetí. Důraz bude kladen na změny v oblasti marketingové komunikace, jež přinesl vývoj digitálních technologií. Praktická část je věnována podrobné analýze online prostředí, která vychází ze zvoleného teoretického rámce, a to z hlediska poptávky, konkurence a cílových skupin. V projektové rovině budou výstupy analýzy implementovány na konkrétní strategii a nastavení komunikačních prostředků v online prostředí pro vybranou firmu. cs
dc.format 93 s. (123 422) přílohy 15 s. cs
dc.format.extent 2503393 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject SEO cs
dc.subject tvorba webu cs
dc.subject web 2.0 cs
dc.subject online PR cs
dc.subject socialní média cs
dc.subject Inbound marketing cs
dc.subject Promotional mix en
dc.subject online marketing en
dc.subject Search engine optimization en
dc.subject SEO en
dc.subject webdesign en
dc.subject web 2.0 en
dc.subject PR online en
dc.subject social media en
dc.subject Inbound marketing en
dc.title Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí cs
dc.title.alternative Proposal of a Communication Platform in Online Enviroment for the Sperkarstvi.cz Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This Master thesis focuses on the usage of online marketing tools. It particularly focuses on the combination of online marketing tools that creates the most effective framework of communication for the chosen company. On the theoretical level, concrete online media and strategies will be described, together with their roots in a classical marketing theory. Emphasis will be given to changes in the field of marketing communication caused by an emergence of digital technologies. The practical part is dedicated to a detailed online domain analysis based on a chosen framework in terms of demand, competition and target groups. On the project level, results of the analysis will be applied to a particular strategy and setting of communication tools in the online environment for a concrete company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26427
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
jozifová_2013_dp.pdf 2.387Mb PDF View/Open
jozifová_2013_vp.pdf 52.42Kb PDF View/Open
jozifová_2013_op.pdf 55.38Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account