Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu

Show full item record

No preview available
Title: Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu
Author: Šilhavík, Jakub
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Záměrem bakalářské práce je analýza alternativních marketingových strategií v hudebním průmyslu. Teoretická část popisuje hudbu, historii a principy fungování hudebního průmyslu a využití marketingového mixu v hudebním průmyslu. Praktická část analyzuje jednotlivé alternativní marketingové strategie a odlišnost vůči běžnému marketingu a propagaci hudebních nahrávek. Součástí praktické části je také nalezení obdobných strategií v českém hudebním průmyslu. Strategie jsou hodnoceny podle prodejnosti hudby a různých dalších dostupných údajů a faktorů. V závěru práce nabízí několik obecných doporučení pro marketing a propagaci hudebních nahrávek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23710
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32337


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šilhavík_2013_bp.pdf 1.486Mb PDF View/Open
šilhavík_2013_vp.pdf 52.03Kb PDF View/Open
šilhavík_2013_op.pdf 215.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account