Direct marketing a jeho efektivita

DSpace Repository

Language: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita

Show full item record

No preview available
Title: Direct marketing a jeho efektivita
Author: Voříšková, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak naplánovat direct marketingovou kampaň tak, aby byla pro zákazníka co nejpřijatelnější a díky tomu efektivní. Byl proveden kvalitativní výzkum pomocí individuálních rozhovorů, ve kterém jsem zjišťovala, jaký mají respondenti na direct marketing názor, jaké jeho formy považují za přijatelné nebo naopak nepřijatelné, zda jsou firmami s nabídkami kontaktováni a zda jim forma či frekvence vyhovuje. Na příkladech zásilek jsem zjišťovala, jaká zásilka se respondentům líbí nejvíc, a následně jsem ověřovala, zda by nabídku využili. Z výzkumu jsem získala informace, které slouží jako doporučení pro firmy, které direct marketing provozují. V práci bylo ověřeno, že je důležité mít databázi klientů, zaznamenávat informace a preference klientů a dbát na to, aby se zákazník necítil obtěžovaný. Kampaně je třeba tvořit tak, aby zákazníka zaujaly na první pohled. Ze získaných dat byl vytvořen seznam doporučení, jak kampaně tvořit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23718
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32399


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
voříšková_2013_bp.pdf 2.126Mb PDF View/Open
voříšková_2013_vp.pdf 54.38Kb PDF View/Open
voříšková_2013_op.pdf 56.12Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account