Využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Toncerová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:45:40Z
dc.date.available 2013-10-10T20:45:40Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23721
dc.description.abstract Tématem práce je využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v České republice. V teoretické části se věnuje internetu, poté podrobněji sociálním médiím. V praktické části jsou uvedeny dva výzkumy: kvalitativní rešerše statutárních měst a kvan-titativní dotazník pro uživatele sociálních sítí a jejich vnímání komunikace měst na sociál-ních sítích. V rámci praktické části je dále návrh komunikace pro statutární město Opava. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 2538260 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject marketing sociálních sítí cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Social Media Marketing en
dc.subject Social Network en
dc.subject Facebook en
dc.title Využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v ČR cs
dc.title.alternative Use of Social Networks in the Communication of Town Councils in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated A topic of my bachelor thesis is called The use of social networks under the terms of communication of municipalities in the Czech Republic. The theoretical part concerns with the internet marketing and social media in more detail. The practical part contains two re-searches - the qualitative reserch of statutory cities and the quantitative questionnaire. The practical part contains suggestion of communication for Opava city. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32346
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
toncerová_2013_bp.pdf 2.420Mb PDF View/Open
toncerová_2013_vp.pdf 65.93Kb PDF View/Open
toncerová_2013_op.pdf 53.68Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account