Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 
Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Vysloužilová, Alexandra
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:30:08Z
dc.date.available 2013-10-10T21:30:08Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23763
dc.description.abstract Hlavním tématem diplomové práce jsou nové trendy v oblasti marketingu a jejich využití pro komunikaci firmy. Stěžejní v této kategorii je v dnešní době komunikace v místě pro-deje, které bude v rámci práce věnována zvláštní pozornost. Teoretická část se zaměřuje na prvky tradičního komunikačního mixu jakožto i na ty spadající do oblasti nových médií. Dále jsou v této části vymezeny populární formy marketingu a jejich využití. V neposlední řadě je zde vymezeno spotřebitelské chování a důležitost budování povědomí o značce. Analytická část se zaměřuje na rozbor marketingových komunikací specifické firmy. Pro účely analýzy a projektu byla vybrána firma Merkur Toys s.r.o., český výrobce legendárních stavebnic. Zde byl učiněn průzkum o povědomí o této značce a rozebrány jednotlivé prvky marketingového mixu ve srovnání s konkurenční firmou Lego. Detailní srovnávací analýza pak byla vykonána v oblastech webových stránek, stránek Facebooku a komunikace v místě prodeje. Projektová část navrhuje novou vizuální stránku společnosti a plán na zvýšení povědomí o značce formou eventu. V závěru této části je představena aktivace v rámci zalistování výrobku do sítí hypermarketu Globus v České republice. cs
dc.format 90 s. (111 227 znaků) cs
dc.format.extent 4174041 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject nová média cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject značka cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Merkur cs
dc.subject Lego cs
dc.subject Globus cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject new trends en
dc.subject new media en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject brand en
dc.subject Facebook en
dc.subject Merkur en
dc.subject Lego en
dc.subject Globus en
dc.title Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy cs
dc.title.alternative New Methods of Marketing Communication and Their Use in the Communication of a Selected Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The main topics of this thesis are the new trends in marketing and their use for communi-cation of companies. The key in this category is nowadays communication in the point of sale to which a special attention will be dedicated. Theoretical part deals not just with the elements of traditional marketing mix but also with those that belong to the field of new media. In addition, this section defines popular forms of marketing and their use. Last but not least consumer behaviour and the importance of building brand awareness are defined. The analytical part focuses on the analysis of specific marketing communications firm. For purpose of analysis and project a Czech traditional company Merkur Toys, which is a pro-ducer of legendary kit, was chosen. Conducted survey analyzes the brand awareness level of company and its products as well as individual elements of marketing mix and compares them with the biggest competitive company on the market, Lego. Detailed comparative analysis was carried out in the fields of web sites, Facebook pages and point of sale com-munication. Project part proposes a new visual aspect of a plan to increase brand awareness through event. The end of this section introduces the activation within product listing to Globus hypermarket chain in the Czech Republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32526
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
vysloužilová_2013_dp.pdf 3.980Mb PDF View/Open
vysloužilová_2013_vp.pdf 79.02Kb PDF View/Open
vysloužilová_2013_op.pdf 54.34Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account