Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh
Author: Kyjovský, Martin
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem diplomová práce je vypracování projektu marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh. Teoretická část projektu shrnuje dostupné literární zdroje týkající se marketingových strategií pro vstup na trh. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část poskytuje informace o společnosti, která má zájem vstoupit na trh v České republice, dále analýzu krmivářského průmyslu v České republice se zaměřením na trh s využitím vedlejších produktů z potravinářské výroby a analýzu konkurence ve studované oblasti. Součástí analýzy je primární výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Na základě závěrů provedených analýz je vypracován projekt marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh; vytvořený projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23769
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 23814


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kyjovský_2013_dp.pdf 2.123Mb PDF View/Open
kyjovský_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
kyjovský_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account