Strategie budování značky Superior

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie budování značky Superior

Show full item record

No preview available
Title: Strategie budování značky Superior
Author: Přečková, Lenka
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Hlavním tématem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti sportu. Analytic-ká a projektová část této práce patří českému výrobci jízdních kol, značce Superior. Klíčem k nalezení konkurenční výhody značky, jakož i jejího významu dle archetypální psycholo-gie, se stala důkladná analýza konkurence a následná syntéza poznatků získaných z primárních i sekundárních zdrojů. Navrhovaný projekt přichází s novým komunikačním konceptem značky, který je postavený na archetypu kouzelníka, a ukázkou jeho konkrétní-ho užití.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23796
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32512


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
přečková_2013_dp.pdf 2.619Mb PDF View/Open
přečková_2013_vp.pdf 54.18Kb PDF View/Open
přečková_2013_op.pdf 52.66Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account