Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé

Show full item record

No preview available
Title: Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé
Author: Fryštacká, Lucie
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky dětí mladšího školního věku jako cílové skupiny v marketingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika dětí jako spotřebitelů, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovým výzkumem a poslední část se týká navržení vhodné marketingové a komunikační strategie. V praktické části je realizován marketingový výzkum, který se snaží zmapovat spotřebitelské a nákupní chování dětí mladšího školního věku. Na základě výsledků výzkumu je vypracován projekt, kterým je navržení marketingové a komunikační strategie pro tvarohový dezert Dorinka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23801
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fryštacká_2013_dp.pdf 2.500Mb PDF View/Open
fryštacká_2013_vp.pdf 74.81Kb PDF View/Open
fryštacká_2013_op.pdf 53.64Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account