Erotika a sex v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Erotika a sex v reklamě
Author: Klocová, Michaela
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato práce se zabývá erotikou a sexem v reklamě. Zaměřuje se pak především na postoje žen k této problematice. První část práce přináší teoretická východiska ? definuje reklamu, její formy a historii, dále erotiku a její různé projevy v reklamě. Druhá část práce představuje dotazníkové šetření, které proběhlo na přelomu února a března 2013 a bylo určeno právě ženám. Cílem bylo zjistit postoje žen k erotice, sexu a nahotě v reklamě, nalézt takový prvek, který jejich postoj značně ovlivňuje, a především pak to, nakolik ovlivňuje jejich postoj vztah mezi produktem a užitou erotikou. Třetí část práce využívá získaných poznatků z předchozího dotazníkového šetření a aplikuje je na přepracování nevhodné erotické reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23804
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klocová_2013_dp.pdf 3.592Mb PDF View/Open
klocová_2013_vp.pdf 67.42Kb PDF View/Open
klocová_2013_op.pdf 55.15Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account